Cover voor Gastvrijheid

Gastvrijheid

Duur
2 dagdelen
Locatie
Incompany
Kosten
€ 2.000 / groep, subsidie mogelijk
Uitvoerder
FoodBase

Doelgroep

Ervaren verkoopmedewerkers

Inhoud

Deze training is een waardevolle verdiepingstraining voor iedere ervaren verkoopmedewerker. Kennis van verkoop en van klanttypes en het beheersen van de juiste verkoopvaardigheden is een must om deze training te kunnen volgen. In twee losse dagdelen verken je het thema gastvrijheid en leer je hoe je daar zelf invulling aan kunt geven in het eigen bedrijf. Hoe zorg je voor een ‘wow’-gevoel bij de klanten? Hoe krijg je de gunfactor? Hoe zet je net dat stapje extra waardoor mensen positief verrast worden en terug blijven komen? Hoe maak je van een klant een gast? Moet je dan gratis producten weggeven? Of moet je met iedere bezoeker een praatje maken over het weer? Of gaat het daar nou juist net niet om?

In twee dagdelen verdiep je je in bovenstaande vragen en leer je onder andere hoe je achterhaalt wat de klant echt wil, hoe je goede vragen stelt, oprecht luistert en een gastvrij gesprek voert. Na dagdeel 1 maak je een opdracht, die tijdens dagdeel 2 wordt besproken.

Subsidie

Deze training wordt gesubsidieerd door het Sociaal Fonds Bakkersbedrijf: de training kost € 2.000 per groep, na aftrek van de subsidie van het Sociaal Fonds Bakkersbedrijf is dat € 1.300 per groep, exclusief btw.